Vertel jouw verhaal
‘Marketing is no longer about the stuff that you make, but about the stories you tell.’ -Seth Godin-
Tegenwoordig gaat het niet alleen meer om reclame voor je producten of diensten, maar vooral om waarom jij deze producten of diensten aanbiedt. Wat is de bestaansgrond van je bedrijf en hoe draag je bij aan het oplossen van problemen van je (toekomstig) klanten? Dat doe je door middel van het maken van relevante content, oftewel de verhalen die je vertelt. Hoe? Dat vertellen we je in onze nieuwe blog.
Dat betekent wel dat je consistent bezig moet zijn met je content en social media. Niet de ene week twee posts plaatsen en dan 3 weken weer niets. Er moet een regelmaat en consistentie in zitten. En dat vraagt inzet, uren en know-how. En daar kunnen wij dan een rol in vervullen. We gaan als het ware tussen jouw bedrijf en de klant in zitten en nemen je social media over. Je geeft ons regelmatig input en wij maken daar relevante content van. Wij weten precies hoe je de content voor de verschillende social media het beste kunt inzetten en welke woorden en beelden daar het beste bij passen. Dus neem contact op, dan verkennen we samen de mogelijkheden.