Paginaweergaven in Google Analytics
Dit is alweer het vijfde blogartikel in de serie over Google Analytics. Google Analytics speelt een belangrijke rol bij het optimaliseren van je website, omdat je kunt meten en analyseren hoe je bezoekers zich gedragen. Op basis daarvan kun je de website steeds verbeteren en aanscherpen zodat je er meer conversie uit haalt. Dit vijfde blogartikel gaat over de paginaweergaven van je website.
Maak goed gebruik van de cijfers
Heb je een pagina die ontzettend vaak bezocht wordt? Maak daar dan goed gebruik van door onderaan die pagina een call to action toe te voegen voor een leuke deal, een kortingspercentage of een andere creatieve optie om de aandacht van je bezoeker vast te houden.
Nu je de basiskennis van de paginaweergaven op je website hebt kun je ermee aan de slag. Begin met het analyseren en bijsturen en kijk na een aantal weken wat de veranderingen hebben gedaan voor je paginaweergaven. Wil je meer lezen over Google Analytics, bekijk dan eens onze vorige blog. Of kom over een week terug voor de volgende blog die gaat over conversies.
Wil je ondersteuning bij je Google analytics? Bekijk onze online marketing ondersteuning.