Home / Opdrachten / Website - Landgoedcamping het Meuleman

Website en online marketing Landgoedcamping het Meuleman

Landgoedcamping het Meuleman is een pareltje midden in de natuur van het Lutterzand. Een aantal jaar geleden werd Cathelijne eigenaresse van deze camping en hebben we samen met haar een nieuwe website ontwikkeld die aansluit op haar visie en de nieuwe plannen voor de camping.


Uitgevoerde werkzaamheden

Webdesign en Webdevelopment.


Oude website van Landgoedcamping het Meuleman

De website was verouderd en sloot niet meer aan bij de nieuwe look & feel die Cathelijne met haar camping uit wilde stralen. Op basis van de wensen van Cathelijne en de gebruikers is een nieuw design van de website gemaakt. Op basis hiervan is de website gebouwd in ons eigen Content Management Systeem, zodat de content makkelijk te beheren is door de medewerkers van Landgoedcamping het Meuleman.


Snel en eenvoudig zoeken en boeken

De gebruiksvriendelijkheid van de website is verbeterd door alle informatie overzichtelijk aan te bieden en door het online boeken van de vakanties eenvoudiger te maken. Het reserveringssysteem komt op meerdere relevante plekken in de website terug. Op deze manier kun je snel en makkelijk je vakantie boeken en ook direct zien of de betreffende accommodatie beschikbaar is op het door jou gewenste moment.

Door de nieuwe structuur, het ontwerp, teksten en foto's is de site een stuk duidelijker, overzichtelijker en completer geworden. De website sluit volledig aan bij wat Cathelijne wil uitstralen en spreekt de doelgroep aan die ze graag als haar campinggasten wil verwelkomen.

Online marketing

Met een nieuwe website en een online boekingssysteem, was het ook tijd om de online marketing een boost te geven. Rob Baas is als grafisch ontwerper en fotograaf aangehaakt voor het visuele deel van de online marketing. Vanuit Nubium is Marieke als vaste copywriter gekoppeld aan de camping. Samen met Rob en in afstemming met Cathelijne wordt regelmatig een nieuwsbrief gestuurd naar een grote groep geïnteresseerden. Daarnaast plaatsen we een aantal keer per maand een nieuwsbericht en een social mediapost. Dit gebeurt op basis van een vooraf vastgelegde contentplanner, waar we van af wijken als de omstandigheden erom vragen. Blijkt het in oktober nog prachtig weer te zijn, dan maken we nog een extra post over “genieten van het weer en de prachtige herfstkleuren”. Heeft het kamperen in de winter nog een extra boost nodig of zijn er in juni nog wat plekken vrij? Dan passen we hier de online marketingstrategie op aan en indien nodig vergroten we de zichtbaarheid door online advertenties in te zetten.


Abonnement

Cathelijne heeft een abonnement met een vast aantal uren per maand. Hierdoor is ze flexibel in het inzetten van onze expertise. We bieden een continue stroom aan content voor de website en de social mediaberichten, maar zijn ook in staat snel te schakelen en de online marketingstrategie aan te passen als dat nodig is.Knop



Wil je ook een nieuwe website of wil je meer weten over hoe wij de online marketing van jouw organisatie aan zouden pakken?

Terug naar boven knop