Ontwikkelaar van websites, web-applicaties en online strategieën

Met zoekmachine adverteren (Search Engine Advertising) geven we jou de mogelijkheid om heel gericht jouw ideale doelgroep te bereiken. Of het nu gaat om het stimuleren van een specifieke en tijdelijke actie of het vergroten van de zichtbaarheid onder jouw belangrijke doelgroep, wij zijn er om jouw vindbaarheid te verbeteren met doelgerichte betaalde advertenties op Google.
Bereik je doelgroep effectief met Google Search Ads. Wij zetten advertenties in het Google-zoeknetwerk die aansluiten bij zoekintenties en jouw bedrijfsdoelen.
Vergroot je merkbekendheid met opvallende Display Ads. Adverteer op sites als Buienrader en Nu.nl met afbeeldingen en teksten die jouw merk weerspiegelen.
Benadruk je producten met Shopping Ads. Presenteer productinformatie, zoals afbeeldingen en prijzen, aan een breed publiek om de verkoop te stimuleren.
Als Google Partner zijn wij op de hoogte van alle laatste trends en ontwikkelingen en weten onze specialisten precies welke vorm en mate van inzet het beste resultaat voor jouw bedrijf oplevert. Wij brengen jouw product of dienst nogmaals onder de aandacht van jouw recente bezoekers.

SEA staat voor Search Engine Advertising. Met SEA zorgen we ervoor dat jouw website of bedrijf online beter zichtbaar wordt. We doen dit door slimme betaalde advertenties te gebruiken in zoekmachines, zodat jouw aanbod opvalt wanneer mensen relevante zoekwoorden gebruiken. Dit helpt niet alleen om je merk meer zichtbaar te maken, maar brengt ook potentiële klanten direct met jou in contact op het moment dat ze geïnteresseerd zijn in wat je te bieden hebt.
SEA is een snelle manier om bovenaan de zoekresultaten te verschijnen. Het levert directe resultaten op, in tegenstelling tot SEO, dat langer kan duren. Het grote voordeel van SEA is dat je precies kunt meten hoe vaak advertenties worden bekeken, hoe vaak erop wordt geklikt, en welke acties mensen daarna ondernemen. Deze gegevens helpen ons om advertentiecampagnes te verbeteren, meer bezoekers aan te trekken en de interactie en verkoop te verhogen.

Hoewel Zoekmachineoptimalisatie (SEO) een langetermijnstrategie is voor online zichtbaarheid, levert het niet altijd directe resultaten op. SEO kost tijd en consistentie. In tegenstelling tot SEO biedt SEA meteen zichtbaarheid en de mogelijkheid om snel specifieke doelgroepen te bereiken. Het is perfect voor snelle acties en korte termijn doelen, zoals het promoten van producten of aanbiedingen. SEA stelt je ook in staat om snel te reageren op veranderingen in de markt.
Het combineren van SEO en SEA is een evenwichtige aanpak voor online marketing. Met SEA krijg je meteen zichtbaarheid, terwijl SEO zorgt voor langdurige groei en een hogere positie op lange termijn. Door beide strategieën te gebruiken, bereik je een breder publiek, zowel specifieke doelgroepen als algemene gebruikers. Daarnaast zorgt de combinatie voor een betere return on investment (ROI) en kostenbesparingen. De gegevens die we verzamelen uit SEA helpen ook om SEO te verbeteren, waardoor beide benaderingen effectiever worden. Door zowel SEO als SEA te gebruiken, bouw je aan een sterk en blijvend online merk.
Wil je graag adverteren via de zoekmachines, of adverteer je op dit moment, maar ben je niet helemaal tevreden over de kosten en de behaalde resultaten?
We gaan graag met je in gesprek om je te adviseren over o.a. strategie, budget en mogelijkheden. Als Google Partner hebben we aantoonbare kennis van zowel Search Ads, Display Ads en Video Ads.

© Nubium
Wij gebruiken cookies om uw ervaring te verbeteren. U kunt uw voorkeuren aanpassen via de cookie-instellingen.
Geef per categorie je keuze voor het gebruik van de cookies aan. De cookies van Google Analytics en de noodzakelijke cookies zijn volledig geanonimiseerd en mogen we daarom plaatsen zonder toestemming.